tiistai 18. syyskuuta 2012

Yksivuotiaalle mekko


Pian on suuri juhlapäivä! Tarvitaan The Mekko. 

Ihania ovat esimerkiksi nämä. Myöskin ne ovat ihania, jotka ovat jo valmiina tuolla lipaston laatikossa. Mistä tuo äskeinen mumina kuului? Takaisin The Mekkoon. Siis apua, mikä Leo! Olen tosi ihastunut kyllä näihin kaikkiin. Voi ei!

Tulisiko teille joitain muitakin ihanuuksia mieleen?  


Ylärivi:
minirodini.com / Kitten Dress
pikkuotus.fi / BANGBANG Copenhagen
fi.babyshop.com / Bobo Choses
Alarivi: 
pikkuotus.fi / Soft Gallery
fi.babyshop.com / The BRAND 
marimekko.fi /Kissamekko

10 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Tuo marimekko on IHANA! Voi, miksi meidän 1 veen pitää olla poika?!

zirk kirjoitti...

Jostain täysin käsittämättömästä syystä rodinin kissat ja bobon kolmiot saa mun ääneni. ihania vaihtoehtoja!

Ripu kirjoitti...

Heidi: Mäkin tykkään niin tosta Marimekon Kissamekosta tai sit siitä Essumekosta, joka on melkein samanlainen, mutta taitaakin koot alkaa vasta 92/98 cm eli kaksivuotissynttäreille sit vaikka tää..

Zirk: Kisut on niin ihanat. Minä himoitsen myös sitä kisuhousupukua, vaikkakin ovat samaa sarjaa paita ja housut, niin ovat tosi makeet, siis niin mageet! :) Vai mitä? http://www.minirodini.com/client/minirodini/dynamic/articles/img_7488_7130.jpg

Ja Bobon kolmiot iih! :)

Ripu kirjoitti...

Ai niin ja Heidi, noo mites jokapoikapaita? :) Eikun se on Pikkupojanpaita!

http://www.marimekko.fi/tuotteet/vaatteet/lapset/pikkupojanpaita-177

Vadelmia kirjoitti...

Näin tuon Mini Rodinin kissamekon Åhlensilla enkä ollut vaikuttunut, vaikka etukäteen kuosi kiinnostikin. Kissat olivat vähän tylsiä läheltä, kauempaa niistä ei saanut selvää ja materiaaleiltaan mekko oli sellainen ryhditön luiru.

zirk kirjoitti...

joo:paita ja housut kissaövereissä sopisivat täydellisesti liukasliikkeiselle 1veellesi! Jsosko saisi siitä inspiksen sulaviin liikkeisiinkin ja lopettais sen äitin hiusten harmaannuttamisen säntäilyllä!

Ripu kirjoitti...

Vadelmia: Nå jävlä skit! :) Sori, en tiedä miten pahalta tuo kuulostaa korvaasi, minua se naurattaa, kun enhän minä siitä mittään ymmärrä.

Vai ryhditöntä luirua? Mä olen kyllä tuon nähnyt ja hipelöinyt. Mulle tulee vaan mieleen vanhat paperinuket tuosta kisuprintistä.

Ripu kirjoitti...

Zirk: Saisi vaan lisää vauhtia. :)

Vadelmia kirjoitti...

Ehkä mun suuret odotukset teki siitä ryhdittömän luirun ja seuraavalla näkemällä se on jo kivempi. Tai sitten siitä, että materiaali on 100% viskoosia, mihin en ole lastenvaatteessa tottunut, joten yllätyin kaupassa.

Ripu kirjoitti...

Vadelmia: Viskoosia. 100%? Hmmm. Miksi Mini Rodini, oi miksi?