Valjasvimma

Ihana, ihana ihanuus Stokken valjaissa ja Tripp Trapissa


Moi!

Meille tuli paketti, ja pian selvisi, että nyt se äiti oli keksinyt tämmöiset Stokken valjaat laittaa minulle, kun mukamas kiipeilen koko ajan. Äiti kiljuu kamalasti aina, kun se näkee, että mä seison tuossa tuolissa. Ihan hiljaa aina kiipeän sillä aikaa, kun äiti ottaa vettä hanasta minulle. Hihhi.

Nyt en kylläkään kiipeile, kun mulla on nuo uudet valjaat. Äitillä on joku valjasvimma. Minkä mä sille mahdan, että oon vaan niin taitava. Nämä valjaat kyllä ovat tosi hauskat eikä mua enää huvittaiskaan nousta seisomaan tuossa tuolissani. Äitikään ei enää kilju.

Mä syön muuten tosi reippaasti. Äiti ei tajunnutkaan tänään, että ehdin syömään siskon Hertta tekee pullaa -kirjan ihan säpäleiksi, kun istuin niin rauhallisena. Tosi hyvät on nuo valjaat siis. 

Suosikit