maanantai 18. maaliskuuta 2013

Oonko minä koskaan mittää itelleni pyytäny..

...itse asiassa kyllähän minä olen. Jos en ole pyytänyt, olen vaan saanut. Ja paljon. Nyt ei puhuta mistään ihanista lapsista, vaan ihan muusta. Tästä kiittäminen lähisukua (minun puoleistani*), kihkih). Ensi viikolla nimittäin allekirjoittanut täräyttää jälleen uuden lukeman mittaristoon niin, että tärähtää - KOJOINKS!, ja sitä ei ihan vähällä ohiteta. Ei mitään pyöreitä vielä, herran tähden. Sitä tärähdystä ei kykene vielä miettimään.

Mies ei muistanut, mitä seuraa kysymyksestä, ootko miettinyt mitään pientä synttärilahjaksi? Nimittäin olenko. Noo kun nyt kerran kysyit, olenhan mitä vähän jotain pientä. Aloitetaanpa näistä. 



Olkalaukku, Marimekko, nahka täältä
Tennarit, Vagabond, nahka täältä
Takki, Makia täältä


Mitä tuumitte? Ihan tarpellisia välikausihankintoja kaikki, eikö?


P.S. Sis. mainoslinkkejä - tiedoksi vaan, jos tekin joskus satutte jotain itellenne pyytämään..

*) No en ollut tosissani. Anoppi on ihan hirmunen lahjojen antaja. Ette usko? Tämä on tosi.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toimiiks noi linkit?
Marimekon laukuissa minua on aina häirinnyt se, ettei niissä ole sellaista sankaa, josta niitä voisi kantaa kädessä. Tennarit on liian matalakantaiset ja takki ei sopine hameen kanssa. Valivali.OP

Lastenpuotikupla kirjoitti...

Nuo kengät jo ostinkin ja tuo takki olisi juuri minun näköinen mutta en kyllä löytänyt koko kaupasta tuota, oliko linkki oikein?
Kiitos:)

zirk kirjoitti...

Mä oon saanu päähäni, että haluan NUO kengät violettina tai oranssina ja kivan laukunkin bongasin Espritiltä ja takin myös -mustat. Ihania juttuja himoitset. En vaan itselleni pysty beigeä laittamaan.
Ja oon muutes miettinyt, jälleen kerran, pukeutumista työympyröissä ja sitä mitenhän paljon siellä on merkillä väliä?
Vaikka ihan eka hyvin istuvat vaatteet olis varmaan ihan kiva.
Niin ja Vähänkö se BB keltapalloinen huivi olis ihku violettien cortona tennareiden kanssa? Tv. "Räväkkä ja nuorekas" eehhehe

Jennijee kirjoitti...

Kaikki oli hienoja, erit. Marilaukku on mun mieleen. Tuota nahkaista olen vähän hiplaillut. Löysin sattumalta kirpparilta 8 (!!!) eurolla mustan, isohkon kankaisen, ei pysty nyt mitenkään perustelemaan itselleen nahkaisen hankintaa.

Sä olet ehdottomasti laukkusi ansainnut. :)

Ripu kirjoitti...

Voi sori sori sori. Milloinkahan nämä linkit olisivat toimineet ensimmäisellä kerralla? Laitoin uudestaan ja nyt pitäisi toimia.

Ripu kirjoitti...

Kiitos kommenteista. Itse olen palannut back to life vuorokauden yk-komennolta. Yksivuotias sanoo yk, kun tarkoittaa yök. Ei siitä muuta.

Tuo Tradedoublerin linkitys on välillä ihan pehvasta. Moneen kertaan pitää linkittää. Käyttäjässähän se vika tietysti, mutta ihmettelen kyllä.

OP: Salkut on erikseen, et sä kato tuohon olkalaukkuun mitään kahvaa tarvitse. :) Tennarit on matalat. Kaikille ei tosiaan sovi. Miksi takki ei sovi hameen kanssa, sopii, kun laittaa sopimaan. :)

Mari: Oletko tykännyt kengistä? Ostitko nuo harmaat, mietin onko liian vaaleat, että meneekö ne heti likaiseksi? Ne konjakit olisi ensisijaisesti mielessä, mutta mietin tuota takkia. Hei löysitkö sen takin. Se näkyy siinä linkissä ekana sinisenä, joka on muutes tosi kaunis kans.

Zirk: Nuo kengät on kivat kaiken värisenä! En usko, että merkeillä on sinänsä väliä muuten, kunhan se vaate nimenomaan istuu ja on hyvälaatuinen. Vältä kuitenkin 100% keinokuituisia neuleita. ;) Ehdottomasti se huivi ja tennarit. Niin makeet! :)

Jennijee: Mahtava löytö! Nahkalaukku kestää ainakin kymmenen vuotta. Helposti. Ja kiitos! <3

zirk kirjoitti...

Päätin olla aikuinen. Tennarit tulon päällä konjakin värisinä. Ja laukku kans!

Ripu kirjoitti...

Zirk: Konjakki on munkin suosikki! Se on varmasti kaunein ruskean sävy, mitä nahkalla voi olla. Onnittelut hankinnoista, erityisonnittelut hankkeesta!!! P.S. Linkitähän se veska vielä.