Oonko minä koskaan mittää itelleni pyytäny..

...itse asiassa kyllähän minä olen. Jos en ole pyytänyt, olen vaan saanut. Ja paljon. Nyt ei puhuta mistään ihanista lapsista, vaan ihan muusta. Tästä kiittäminen lähisukua (minun puoleistani*), kihkih). Ensi viikolla nimittäin allekirjoittanut täräyttää jälleen uuden lukeman mittaristoon niin, että tärähtää - KOJOINKS!, ja sitä ei ihan vähällä ohiteta. Ei mitään pyöreitä vielä, herran tähden. Sitä tärähdystä ei kykene vielä miettimään.

Mies ei muistanut, mitä seuraa kysymyksestä, ootko miettinyt mitään pientä synttärilahjaksi? Nimittäin olenko. Noo kun nyt kerran kysyit, olenhan mitä vähän jotain pientä. Aloitetaanpa näistä. 



Olkalaukku, Marimekko, nahka täältä
Tennarit, Vagabond, nahka täältä
Takki, Makia täältä


Mitä tuumitte? Ihan tarpellisia välikausihankintoja kaikki, eikö?


P.S. Sis. mainoslinkkejä - tiedoksi vaan, jos tekin joskus satutte jotain itellenne pyytämään..

*) No en ollut tosissani. Anoppi on ihan hirmunen lahjojen antaja. Ette usko? Tämä on tosi.

Suosikit