tiistai 29. toukokuuta 2012

Ja kuinkahan monet saisi olla?











kuvat: yosisamra.com
 
Apua. Mitkä näistä? Yosi Samra Amerikoista tekee näitä aikuisten kerhotossuja. Ensin ajattelin, että en halua. En kuitenkaan osaa olla ajattelematta näitä. 

Minulla on sellainen luonnevika, että jos näen jotain, jonka haluan, en saa rauhaa ennen kuin olen sen hankkinut, vaikka kuinka päätän, että en osta. Ihan kauheeta, koska nyt aion tilata kahdet. 


P.S. Tarvitsin muuten kotiunivormuuni edelleen ne tossut. Löytyihän se excuse. Mies syöttäköön puurot jatkossa.

6 kommenttia:

Pepi kirjoitti...

...ja päätit sitten tartuttaa muutkin?
Valkoinen snake! Tai musta....punanen....mä osaan päättää, katsos... )
Meni sitten hetki kun klikkailin ...

Sirkku kirjoitti...

Voi ei!
Mutta onneksi ei ole minkäänlaista luottokorttia. Ilman sitä taitaa tossut jäädä.
Kyllähän tuollaiset olisi pakko saada. Miten voi pitää itsensä aisoissa, ettei kesällä lähde kaupungille kerhotossuissa? Nyt ymmärrän, miksi lapset sitä aina kinuaa.

Ripu kirjoitti...

Pepi: Wau! Ihan mahtavaa! Sinä pistit töpinäksi! Joko tilasit?

Tiedustelin sieltä postikuluista, niin jos tilaa kahdet, niin ei tule postikuluja. No helposti kahdet, jos ei kolmetkin. ;)

Sirkku: Hei ole onnellinen ettei ole luottokorttia. Kuule, nää on pakko saada ja arvaa näitä pidetään just siellä kaupungilla! Koko perhe vaan tossuilla liikenteeseen!

Pepi kirjoitti...

No en vielä!
Harvinaisen pitkää harkintaa siis, mutta kun Crocsilta tuli meiliä ja niillä on hauskat uudet "ballerinat" -ja mä huomaan crocsien jotenkin poikivan mun kaapissa, ei ilmaiseksi kuitenkaan :/

jarna kirjoitti...

Minua jotenkin pelottaa josko nuo hiertää reunoistaan...herkähipiäinen näes ;) No, kerrot sitten kun on käyttökokemusta :)

Mistäs bongasit nämä muuten?

Ripu kirjoitti...

Jarna: Ei voi hiertää, jos jotkut SarahJessicaParkerit pitää näitä ja muut hollywoodit. Nää on semmoiset starojen tossut eli siks meilläkin pitää ehtottomasti olla nää.

Minä vielä mietin tilaisinko yhdet vai raaskinko kahdet. Ja tuliskohan nää johonkin summer saleen, mut sithän on jo kesä ohi.