maanantai 21. lokakuuta 2013

Uutta kohti



Reipasta uutta viikkoa!


4 kommenttia:

-Essi- kirjoitti...

Voi kiitos, samoin sinne!
Ja mun tämän hetken lempparikengätkin kuvassa!

Riikka kirjoitti...

Essi: Kiitos! Ja on munkin lempparikengät. Nämä päätyivät minulle ihan vahingossa viikonloppuna. Olin nimittäin ehtinyt harmittelemaan, kun en viime keväänä tai kesän aikana mistään löytänyt sopivaa kokoa (aikani tietysti aikailin, että näin pääsi käymään). Nyt näin Nilsonilla parit hyllyssä. Ne oli kokoa 37. Olin jo lähdössä pois, kun kysyin, sattuisiko olemaan 38. Olihan sitä, mutta oikea kenkä tuntui liian löysältä. Kysyin, olisiko vielä toista samankokoista paria, ja olihan sitä. Olin ihan äimänä, että miten viime kevään halutuimpia kenkiä nyt olikin saatavilla, ja loppu on historiaa! Yhtään alennustahan ei kengistä ollut, mutta arvaa mitä, ei haittaa pätkääkään, niin ihanat ne ovat! :)

*Laura* kirjoitti...

Jaa nämä oli ne kengät, jotka estivät saappaiden hankinnan?

Minultahan muuten löytyy muuten nuo tismalleen samat. ;) Alkaa vaan olla jo vähän kulahtaneet. :/

Riikka kirjoitti...

Laura, juuri nämä olivat ne kengät, jotka siirsivät saappaiden hankintaa.

Ai ovat pysyneet tosi hyvinä ne sun kengät, kiva kuulla! :)