Persikkaista anti-agingiä meikkipussissa



Nyt tulee meikkijuttuja! Iik, iik! Viisivuotias on erittäin kiinnostunut meikeistä, ja havahtuu aina, kun meikkipussin vetskari rasahtaa. Saanks mä äiti laittaa kauneutta? Ja kyllä, olen sanonut moneen otteeseen, että on kaunis ilman meikkiä tai vaatteita tai yhtään mitään muuta. Puolitoistavuotias imeskelee pääasiassa poskipunahuiskua, mutta on myös taitava irrottamaan korkkeja ja tyhjentämään tuubeja.

Itse havahduin tutkailemaan omia purkkeja ja purnukoita tässä tovi sitten, kun olin järkyttynyt siitä kamalasta kemikaalien määrästä, mitä pesuaineissa ja meikeissä on. Projekti kemikaalikuorman keventäminen on edennyt pikkuhiljaa, ja meikkipussinkin sisältöä on uusittu mm. näillä Logonan meikeillä, jotka ovat luonnonkosmetiikkaa

Näistä on sanottava myös se, että näissä meikeissä on anti-age-ominaisuus. Minulla antiaginkiä löytyy päivä- ja yövoiteista, mutta tämä on ensimmäinen kerta, kun ryppyjen estoa on meikeissäkin. Woohoo! Faktaa: Ainutlaatuiset ainesosat jalokivistä, kasveista, hedelmistä ja marjoista vaikuttavat ehkäisten ympäristön haittavaikutuksia sekä hidastaen ikääntymisen merkkejä. Kasviöljyt ravitsevat sekä sitovat ihoon kosteutta. Sopii mulle!

Itseottamassani eteerisessä otoksessa itsestäni - jota ei ole paranneltu millään "hei kamoon, yritä edes" -ominaisuudella, jotta kohennukseni (eehhehheh) näkyisi kuvassa mahdollisimman hyvin - olen sipaissut kasvoille Logonan meikkivoidetta, jonka sävy 02 sopii kalkkilaivankapteenin väriä jäljittelevälle iholleni. Se antaa hiukan väriä, minun tapauksessani voisi sanoa, että tuo vähän eloa kalpeisiin kasvoihin. Meikkivoiteessa on NaTrue -sertifiointi. Anti-agingiä tulee omenansiemen-, karpalo- ja ruskoleväuutteesta. Tämän on pakko vähentää ryppyjä. Ihan pakko. Se on tuo ruskolevä, sano minun sanoneen. Kato ite kuvasta. Onko ryppyjä? Eipä ole, kun on Logonan anti-aging laitettu.
     

Mulla on siis ihan oikeasti puuterinväriset rintsikat. Ei terve.

Poskipuna on ihana. Se tuoksuu hyvältä, myös tyttärien mielestä. Inana! Väri on 02 Peach-Apricot.*) Poskarissa on siis kahta eri väriä, joita voi sekoittaa, jos haluaa hullutella tai sitten pysyä vakavana ja käyttää jompaa kumpaa. Huulilla on kiilto 03 Apricot.*) On melkoisen natural väri. Huulikiillossa on niitä jalokiviä mukana. Uatella! Miten ne on suaneet niitä siihen tuubiin? Hihhi. Logona anti age-meikkejä saat esim. täältä *) ja Stockalta.

Uudistuuko meikkipussisi kevään korvalla? Niinkun vaikka mintunvihreellä luomivärillä? Anyone?

P.S. Tiesitkö, että nenä ja korvat ovat ainoat ruumiinosat, jotka aina ja vaan kasvavat. Koko eliniän ajan. Tämä ei ole hyvä uutinen. Niinkun ripset esmes eivät kasva. Epäreilua.

*) Sis. mainoslinkkejä

Suosikit