Soundtrack of my life

Kuuntelin tänään täällä kapitalismin voitelemassa avokonttorissamme keskustelua pojujen musiikillisista mieltymyksistä, jonka seurauksena totesin jo ihan ääneen, että get me outta here. F A S T. Näin tämä tilani etenee, että pään sisäiset ajatukset purkautuvat kuin pakostakin suun kautta ulos. Plump. Pojuista minun tokaisuni oli hetken ihmettelyn jälkeen hauska "zöyk". Voi, kunpa vain tietäisitte, että vitsit on tässä kohtaa jo vähissä.

Pojujen musamaku avatui minulle aivan konkreettisesti kappale kappaleelta, kun Heppa aloitti, että "En ole eläissäni ollut niin tohkeissaan, kun kuulin kaverini soittavan MacGyver tunnarin pianolla." Say what??? No mutta eihän se vielä mitään, sillä Puudeli pani paremmaksi kuittaamalla, että "Mä osaan soittaa nuoteista sen tunnarin." Tilulilu. Voiko tämä mennä yhtään oudommaksi? Ehkä mä olen todella katkera ja vaikealuontoinen ämmä, (ks. edell. postaus) kun omaan kompetenssiexceliin en voi kyseistä taitoa rustata. Joka tapauksessa hehkutusta riitti: "Se on loistotunnari. Yksi parhaimmista." Epäilemättä.

Pojut vannoivat myös muiden tv-tunnareiden nimeen. Loveboat sai tunnustusta H.N:ltä "mahtavana slovarina." Puudeli opponoi: "mä näkisin sen enemmänkin balladimaisena tai jollain tapaa swingahtavana". Ziizas! Dallas puolestaan sai markkina-arvostaan kehuja, koska "tunnistaa heti mistä showsta on kysymys ja se innostaa." Innostaa mihin? Tarttumaan pulloon Sue Ellenin tavoin? Keskustelun kliimaksi koettiin kuitenkin Ritari Ässän kohdalla, kun pojut kiljahtivat lähes simultaanisesti omistavansa ko. tyypin musiikkia. Nyt ei siis puhuttu siitä tv-tunnarista. Puudeli pesi taas Heppanaaman ihan kuusnolla: "Mulla on samalla levyllä David Hasselhoffin kans Paula Abdulin Straight up." Epäilemättä.

Kotimaisista tv-tunnareista kunniamaininnan sai Kymppitonni, jonka jingleä täällä sitten ihan ääneen fiilisteltiin ja Heppanaaman jättiläiskourat iskivät ilmakeyboardsin koskettimiin Puudelin tunnelmoidessa tiditti tiditti tiddi diiiii, tiii dii di. Puudeli päätyi toteamaan, että "kyllä suomalaisista klassikko on Kymppitonni." Siihen ei Hepalla ollut muuta lisättävää, kuin "Jäätävää kamaa." Epäilemättä.

Mä pakenen nyt näistä bänditreeneistä.

Suosikit