Pyhäpäivän kuulumiset ja Design Marketin vinkit

Viikko virastossa on ohi

Syvä huokaus. On jälleen sunnuntai. Keho on levännyt. Olen ilmeisemmin ottanut tavakseni nukkua vähintään 12 tunnin yöunia, mutta mikäpä siinä. Oma aika iltaisin onkin täysin yliarvostettua. Elän symbioosissa lasten kanssa. Sydämiä, sydämiä.

Voisin kuvailla monin erilaisin sanakääntein kulunutta viikkoa työmaalla,  mutta se ehkä riittänee, kun totean, että minulla on jatkuva sisäinen, ajoittain myös ulkoinen hiki, kun työtäni teen. Aina on joku asia, joka olisi pitänyt jo hoitaa, mutta sitä ei ole hoidettu, mutta kyllähän minä hoidan - koska ei ole muutakaan vaihtoehtoa. Olen alkanut myös jupisemaan rumia sanoja, joita yritän joka aamu välttää, mutta viimeistään tunnin kuluttua töiden aloittamisesta, ensimmäinen ruma sana on lipsahtanut. Äläkä ymmärrä väärin, olen kiitollinen, että minulla ylipäätään on työpaikka, jossa voin sadatella. Että joku raja tälläkin valituksella.

Aamuisin kaahaan punaisella paholaisellani (fillari) halki Bulevardin (voi vee ne pyöräkaistan korjaustyöt, onko sen hiton asfaltin levittäminen todellakin niin työlästä, että siihen tuhraantuu monta kiireistä työaamua, jolloin venttaan liikennevaloissa kunnes otan riskin ja vaihdan puolta, urheilen autojen keskellä yrittäen välttää ajamasta ratikkakiskoihin?).

Valitsen työmatkani kiertäen tietyt kadunpätkät ja korttelit, jotten saisi migreeniä mukulakivillä jyristelystäni. Sanomattakin on selvä, että joka aamu kisaan ehtiäkseni leimaamaan kellokorttini liukuman loppuun mennessä. Useimmiten häviän. Torstai-aamuna olin jälleen erityisen myöhässä (vien lapset päiväkotiin aamuisin - tietysti) ja sirklasin eteeenpäin hiki kypärässä, kunnes ketjut tippuivat. Eiootodellista! Universumi osoittaa minulle nyt jotain, jonka tarkoituksen ymmärrän vasta myöhemmin. Saavuin seminaariin tyylikkäänä vaaleanharmaassa (trendikkäästi todettuna greygessä) jakussani, kädet ketjurasvassa - mutta mikä tärkeintä: ajoissa. HUOMENTA KAIKILLE!

No mutta, tästäkin viikosta selvittiin ja huomenna alkaa uusi. Jeeeeei! 

Eilen minut saattoi tavata Kaapelitehtaalta Design Marketista Lumoan mekkojen seasta - suosittelen piipahtamaan tänään, luomupuuvillainen lastenmallisto -50% ja osta kaksi mekkoa yhden ovh:n hinnalla. Tsekkaa salasana FB:stä. Ja sit myös ne muut marketin ihanuudet...

Nyt siivousta ja mitä sitä muuta tosi rentouttavaa nyt keksisikään. Hymyä!


 

Suosikit