Gugguu pesuvinkki





Tiedostavana vanhempana olen seurannut kiivasta keskustelua eri foorumeissa Gugguun tämän kevään nude värimuutoksista pesun jälkeen. Monen yllätykseksi koneeseen on mennyt nuden värinen lahje tms., mutta koneesta on pesun jälkeen palannutkin nuden sijaan beige lahje. Ei tykkää.

Olen pyöräytellyt silmiäni näille FB-keskusteluille, joissa hyperventiloidaan, kun lapsi on leikkinyt ja vaatteelle on mennyt jotain kauheaa, kuten banaania ja sitten kiroillaan, kun on acerit ja vähintäänkin koko elämä piloilla. Sitten se, että oikeasti postaillaan kuvia erilaisista pesuaineista erisanista arieliin, että millä nää Gugguut nyt uskaltaa sitten pestä! 

Olen sitä mieltä, että laadukkaat vaatteet saa pestä ihan just sillä perussertollaan, millä on tavannut pestä siihen astisen pyykkinsä, mutta koska satuin pesemään  eskarilaisen RIM-leggarit sekalaisessa vaaleahkossa pyykkikoneellisessa pesupähkinöillä *) ja väri pysyi enemmän nudena, kuin minään muuna, niin jaettakoon tämä vinkkaus täällä. Kohta markkinoilla on taatusti Gugguu-pesupähkinöitä - ja minua saa sitten kiittää, kun kauppa käy kuin häkä.

Täytyy myöntää, että hiukan yllätyin, kun Lapsimessuilla Gugguun kassalla minulle kerrottiin, että odotettavissa on, ettei nude pysy nudena. Järkevä olisi jättänyt leggarit niille sijoilleen, Gugguu-lahkolainen ei, joten nuden pysyminen nudena olikin mukava yllätys. 

Muista lahjakorttiarvonta täällä, voit käyttää voiton vaikka... Gugguuseen!


 *) sis. mainoslinkki


Suosikit