lauantai 4. tammikuuta 2014

mini rodini ss14 - the zoologist

kuva

kuva

kuva

Taas herätellään mini rodini -kansaa hulluuteen 28.1.14 kauppoihin saapuvalla mallistolla - itse irtisanoudun tästä porukasta. Suurin osa näistäkin on jo niin nähty Pre-Spring launchin yhteydessä, eikä yhtään niistä ole tullut meille. Olen sentään järkevä ihminen. Syksyn mallistosta tosin pukki toi meille vielä jotain, mutta muutoin suhteeni mini rodiniin on neutralisoitunut. Jos on kiva, voi tulla meille. Jos ei, niin ei voi tulla. Ei maniaa, ei pakkomiellettä. I've moved on.

Hieman tätäkin brändiä varjostamaan on tullut äitikansan totaalisekoaminen, ihan mihin tahansa, jossa on mini rodini -lappu. Poden huonoa omaatuntoa myydessäni jotain kauhtunutta, elastaaniköyhää trikoota törkeään ylihintaan, mutta se ostetaan, siitä taistellaan, koska se on mini rodini. Tässä käyttäytymisessä on väitöskirjan ainekset ja vähintäänkin se aiheuttaa jonkinlaisen reseptin tarpeen. Mainittakoon, että the Zoologist-malliston polyesteri on sentään kierrätettyä. Woohoo.

Mulla olisi muuten taas myynnissä yhdet MR:n pupuntöpöhäntäleggarit. Kalliilla lähtevät.

Onko siellä muita herännäisiä - lue tämä miten haluat?

EDIT: lisäsin vielä nuo löytämäni pari elefantti- ja ananaskuvaa. Eikös nämä ole jo olleet tuotannossa, tai ananakset ainakin, ja elefanttikin muistuttaa vähän sitä safarimallistoa parin kesän takaa?

5 kommenttia:

Tessa/ Elämäni peili kirjoitti...

Hirvittävän kamalia:D vaikka Rodinista tykätään niin nää on jo ihan tökeröitä ja oon taas alkanut kyllästymään.. Sisulla on toi punanen takki ja kummallekkin tulossa nuo kirsikkapipot, mutta siihen on jäänyt ja varmaan jääkin ellei tuu jotain ylläriä..
Tästä puuttuu se hirvityksistä hirvein ;D takki jossa edessä taskuja ja hihassa pari elukkaa.. yööh..

Riikka kirjoitti...

Tessa: Hahhah! Ihana kommentti. Ne kirsikathan on ihan kivoja ja se takki kans.

Mun pitää ehdottomasti tsekata se takki-hirvitys.

Palataan näihin aatoksiin keväämmällä ja tsekataaan kumman perheestä se takki löytyy. Buahhahhahhahah!

Tessa/ Elämäni peili kirjoitti...

No nii! Mä just äitille vannotin, että ottaa nauhotuksen, kun mun piti ihan sillekin tiedottaa miten kamalia nää on, ettei Sisu kulje keväällä se takki päällä:DD

*Laura* kirjoitti...

Mä olen syksyn rodini-kokemusten perusteella pettynyt laatuun. :/ Joo eikä toi ulkonäkökään ihastuta. Mutta mistäs sitä sitten kouhkaisi, jos ei näistä? Ehdokkaita? :) Täysi kouhkaamattomuus kun ei ole vaihtoehto... ;)

Riikka kirjoitti...

Laura, eiköhän sitä kohkaamista riitä. :) Harmi, jos on laatu ollut huonoa. Meillä ok, mutta huomaa, että napakampaa matskua on monet muut. Mulla ostoslistalla Vimma, kenties itselle.. ;)