Juoksuterkut // Naisten kymppiin reilu pari viikkoa!


Heleää helatorstaita! Se taisi tuo heleä varsinaisesti olla helluntain toivotus, mutta riittäköön heleyttä tällekin päivälle. Aurinko ainakin paistaa ja fiilis on erittäin hyvä! Talviset mielenpohjamudat ovat onneksi muisto vain ja elimistökin on alkanut höllätä ikävän stressihormonin runtelusta. Olen tunnettu nopeista liikkeistä ja sain vapun alla kuningasajatuksen osallistua Naisten kympille 27.5., joten nythän on niin, että meitsihän tunnetaan vähitellen myös nimellä juoksija. Tai ehkä hölkkää, mutta ihan eka kympin lenkkikin on jo tehty! Niin mahtavaa! Olen myös yksi tapahtuman bloggaajista, joten kunnonkehitysfiilistelyjä tulee jatkossakin täältä. Eka kuva on rakkaista lapsuudenkotimaisemista viime viikonlopulta. Rakas sisko kiritti silloin ja lenkkeilimme koko meidän porukka!  

Olen aloittanut myös hyväntekeväisyyskeräyksen Run for Children: Kerätään yhdessä 750 € potti lapsille, joille puhdas vesi, ravinto, koulutus tai terveys ei ole itsestäänselvyys. Omat askeleeni juoksen näiden lasten puolesta. Jätä tsemppiviestisi keräykseen ja kiitos superpaljon, että olet mukana!

Tässä minun juoksumatkassani kannattaa huomioida, että mä en pystynyt juoksemaan aikaisemmin laisinkaan, kun pulssi karkasi aina liian korkealle ja juoksu oli siksikin tosi vaikeaa. Niin ja kunto oli vaan tosi huono. Olen nyt vahtinut sykkeitä Polarin sykemittarilla ja sykevyöllä, joka mittaa sykkeen rinnan alta. Olen pitänyt huolen, että pysytään niissä lukemissa, joissa ei tule huono olo. On ollut kyllä mieletöntä, että olen treenannut juoksua pääasiassa joka toinen ilta vasta kolmisen viikkoa ja niistä ekojen kertojen kolmenkilsan taivalluksista on käyty jo kympillä ja kutonen on jo ihan peruskauraa. NIIN HUIPPUA! 

Hei, mis mun kompressiosukat on? Ne olis varmaan ihan must varuste juoksijalle.  Nimim. Ai miten niin välineurheilija?

Naisten kympin yhteislenkit Vastaisku ankeudelle Jennyn ja Juoksujalka vipattaa Merituulin vetämänä ovat ihan parhaita, koska yhdessä juostessa malttaa vähän vauhdin kanssa, eikä kukaan jää jälkeen. Aloittelevien ja vähän juosseiden yhteislenkkejä on vielä yksi ennen Naisten kymppiä. Kannattaa seurata Naisten kympin FB:stä.

Lenkkipaparazzi yllätti! Superyhteislenkkijengi!!!
  
Nyt ei enää jännitä, jaksaako kympin hölkätä, koska tiedän, että todellakin jaksan ja se on kyllä ihan huippufiilis! Vielä ehtii ilmoittautumaan mukaan. Go, go, go!

Suosikit