Niin ihania lahjavinkkejä....!

Hei sanotko sinäkin, että äh, en tiedä, en toivo mitään, kun sinulta kysytään vinkkejä pukinkonttiin? Minäkin  j o s k u s  sanoin niin. Nykyään ongelma on siinä, että minulla on vaikka ja kuinka paljon hyviä lahjavinkkejä, jos niitä joku uskaltaa minulta enää kysyä.

Eritoten puolisot siellä nyt saavat timantinarvoisia - kirjaimellisesti - vinkkauksia pukinkonttiin. Nämä ihanuudet ovat taatusti upeita lahjoja. 

Kuva: Balmuir


Balmuirilla on ihanat kashmirhuivit ja ponchot, nyt Bmuir-mallistossa on upeat silkkiset paidat. Santa, yes please.


Kuva: Efva Attling

Efva Attlingin paketit saavat aina hymyn huulille. Minulla on monta ihanuutta, joissa joku viesti, kuten Breathe tai Take no shit. Erittäin tärkeitä muistutuksia ihan jokapäiväisessä elämässä. 

Kuva: Selfie by me // Curls by Dyson Airwrap

Minulla on ollut Dysonin hiustenkuivaaja noin vuoden (kaupallinen yhteistyö) ja se on ollut aivan paras kuivaaja. Hiukset kuivuvat supernopeasti ja ovat sileät, harvemmin suoristajaa enää käytän. Olen pulassa vieraissa paikoissa, kuten hotelleissa, jos en ota omaa kuivaajaa mukaan. Myös kiharahiuksiset tykkäävät Supersonicista, siinä on kiharille hiuksille oma suutin, jota olen käyttänyt, jos olen tehnyt kosteisiin hiuksiin sormikiharat, jotka olen kuivannut ja viimeistellyt hiustenkuivaajalla.

Kävin kesällä teettämässä pikakiharat Stockan Dyson-pisteellä ja arvatkaa, mistä olen sittemmin haaveillut. No Airwrapista! Kattokaa nyt, niin huikeet kiharat. Airwrap nappaa hiussuortuvan ja tekee siitä niin makeet kiharat, että jos joulupukki tämän kuulet, aivan fantastinen paketti on tässä.  


kuva: Esse


Ihonhoidossa probioottinen Esse Skincare on ollut luottosarjani jo vuosien ajan. Olen oppinut käyttämään oikeanlaisia tuotteita perustuen vuodenaikojen mukaiseen ihonhoitoon sekä iän sanelemiin vaatimuksiin. Nyt joulun alla pukinkonttiin vinkiksi uutuus ihon mikrobiomin toimintaa tukeva, superkosteuttava Esse Hyaluronihapposeerumi. Kyllä kiitos.

Kasvo- ja vartalohoidot ovat aina ihania. Ihan aina. Itse sain synttärilahjaksi kaksi hierontalahjakorttia ja käytin ne kuukauden välein. Tämä teki tosi hyvää. Esse-hoitoloita löytyy ympäri Suomea, myös Helsingin Töölössä syksyllä avattu Jolie spa hoitola on upea. Linkistä voi varata hoidon pukinkonttiin. Sinua tullaan niin rakastamaan joulupukki tästä lahjasta.

Kuva: adlibris

Sitten lahja vaikka itseltäni itselle on sopivasti kaikkien näiden hulppeiden toiveiden jälkeen upean Julia Thurénin Kaikki Rahasta - Näin säästin kymppitonnin vuodessa.*) Hahhaa! Pokkari antaa hyviä vinkkejä sijoittamisesta kiinnostuneille. Kaikista kirjoista saa nyt Adlibriksestä -15%  koodilla TONTTU19. 


*) affiliatelinkki. 

Iloista joulunodotusta!






Suosikit