Uusi siisti alku

Sitä on siivottu


Niin otettiin levon kannalta loppuvuosi, ettei ajatuksiaan tännekään tullut naputeltua ennen kuin uusi vuosi ja minun arkeni alkoi. Ihan hyvä niin. Me olimme koko perhe läsnä toisillemme uuden vuoden aattona ja sehän oli tosi mukavaa!

Hipsin aamulla hiljaa ulos, kun muut lomalaiset jäivät nukkumaan. Astuin hämärään aamuun ja pohdin hetken, mihin suuntaan minun pitikään lähteä. Uusi työ alkaa. Yöllä pohdin - siten miten asioita yöllä pohditaan - vähän pelokkaasti siitä, mitä olinkaan tehnyt. Lähtenyt niin rohkeasti entisestä työstä kohti uutta, sellaista, jota en ollut aiemmin tehnyt. Olinko varmasti tehnyt oikean päätöksen? En ehkä nukkunut parhaimpia yöuniani, mutta jo ensimmäisen moikkauksen ja tervetulohalauksen (!) jälkeen tiesin, että tämä todellakin menee oikein, tähän minä luotan. Tämä on niin siistiä.

Eilen hinkkasin keittiötä ja siivosin kaappeja. Oikeasti sain vain jauho- ja maustekaapit (2 kpl) siivottua, mutta olen tyytyväinen niihinkin. Esikoinen kysyi kuvan nähtyään, mitä oikein teen. Sanoin, että otin kuvan, koska olin niin onnellinen siististä keittiöstä. Hän katsoi minua merkitsevästi. Hahhaa.

Kuten ehkä tiedätkin, olen välineurheilija. Senkin tiedät, että harvemmin suihkuttelen kloriittia ja tolua pitkin poikin huushollia, enkä todellakaan ainakaan keittiössä, vaan rakastan ihania, raikkaita tuoksuja, jotka tekevät siivoamisesta erityisen mukavaa. Cilla'sin Siisti on yksi vakkareista sekä esim. Attituden siivoussuihkeet. Sain aiemmin syksyllä Ruohonjuuresta muutamia Attituden tuotteita testiin ja pyykinpesun ohella, siivoajan iho ja luonto kiittää näistä. Tiskialtaassa on myös Cilla'sin biohajoava ja konepestävä rätti. Ostin näitä joskus kolmen setissä. Eikö tullutkin ihanan siistiä?

Nyt pujahdan hetkeksi pienen kainaloon ja nukun uuteen aamuun ja uuteen mielenkiintoiseen työpäivään, jota - usko tai älä - ihan odotan! Tätä fiilistä en olekaan pitkään aikaan töistä puhuttaessa kokenut. Ihan mahtavaa siis.

Hyvää uutta vuotta sinulle! Toivottavasti se on juuri sellainen kuin sen toivoisit olevan.


t. Riikka 



*) Attituden siivoustuotteet saatu








  

Suosikit