Lo-lo-lo-lomalle ja Mádara Kesäyö-kamppis -40%!

 

Miten se taas onkaan näin, että ilta on jo käsillä, ja huomenna on lähtö! Kesälomat ovat hupenemaan päin, ja nyt on lomailtava, kun vielä voi. Minäkinhän olen menossa töihin ihan muutaman viikon sisällä. Saa vinkata avoimista työpaikoista, joissa juuri minua tarvitaan. Työnhaku käynnistetään sitten heti loman jälkeen.


Arvaa mihin mennään? Teemaleggarit.

Meillä on lomaohjelmassa vähän kylpemistä kylpylässä, ja lähes jokaisen blogimamman kuuluu päivittää kuulumisia Muumimaailmasta, joten onhan se sielläkin käytävä. En malta odottaa! Mies uhkailee perhettä, ettei mennä, jos sataa. Höpö höpö. 




Turku-vinkei saa laittaa, niitä otetaan vastaan ilolla. Siellä ollaan peräti yön yli. Nyt vaatteet silitysraudan alle (tää on aina yhtä useless), ja kehittämään jonkin sortin matkastressi.


Mä juon tätä nyt ihan hulluna, kun siitä saa beach bodyn - se saa kelvata, ei ollut kylpyläbodyja tarjolla.


P.S. Huomasin muuten FB:stä Mádaran kamppiksen täällä. Ehdottomasti suosittelen. Itselläni on Time Miracle anti aging päivä- ja yövoiteet, jotka sopivat jokaiselle ihotyypille. Minä olen ollut supertyytyväinen. Samoin, jos olet kasvojen pesuainetta vailla. Kokeile Mádaran kasvosaippua. Tosi positiivinen yllätys, kun alun perin olin sitä mieltä, että saippua ja kasvot eivät voi sopia yhteen. Little did I know. Ihan ykkösputsari. Lähtee myös silmämeikit. BTW tästä vinkistä en hyödy taloudellisesti mitenkään. Jos ehdottomasti haluat, että hyödyn, mene johonkin sivupalkin bannerikauppaan, mutta siellä ei saata olla tänään -40% ale. Hih. Lämpimästi kiitokset kaikille ihanille shoppailijoille!


kuva: täältä

Suosikit