Älydiilejä Äiskille Soneralta

Muistatteko, kun tuumailin tässä jo aikaa sitten, miten olen pudonnut tästä nykymaailman menosta, ja pakotin itseni hankkimaan älypuhelimen? No tämä pohdinta ratkesi siihen, kun Mies päivitti oman älyluurinsa, ja minä onnekkaasti perin hänen vanhan (2 vuotta) puhelimensa. Olin tästä perinnöstä vallan iloinen, vaan kyllä siinä kesti viikko, jos ei kaksi, ennen kuin opin vastaamaan siihen, saati soittamaan kenellekään. Sittemmin tämä taito on karttunut, ja ihan kiitettävästi - ainakin laskujen perusteella, osaan puhelinta käyttää.

Erilaisten sovellusten siis niiden appsien käyttö on jäänyt vähemmälle. Yllättäen minulta löytyy Pirkan resepti- ja ostoslista -sovellus. :D Ihan tolkku perheenäiti täällä on, jos joku jotain muuta joskus on epäillyt. Mitä siihen luuriin kantsis ladata?

Minulle tuli sähköpostiin kysymys, laittaisinko Soneran älydiilejä*) tarjolle teille äideille, joten tässäpä niitä. Klikatkaa kuvista itsenne sisään. Oletteko muuten Lumia-naisia, Galaxy-girlejä vai Tabletti-tyttöjä? Itse olen -- hetkinen ytyy tarkistaa -- HTC Desire daami - tosi desire tunnelmissa Helly Hansen kotikalsareissa ja mariraidoissa. Kuinkas muutenkaan? Tsihi. Eikun ei onnistu, en voi nimittäin sietää tuota daami-sanaa. Ufff. Mä voin olla semmoinen brittiläistyylinen dame, kuten eilisessä James Bondissa oli se M (Judy Dench) - sopii mulle paremmin kuin joku nuorikko-hupakko. Ihhihhih. Ikäkriisikö?





Tuosta tabletista olen usein haaveillut, olen ajatellut, että se olisi hauska tyttöjenkin käyttää, mutta vielä en ole ostospäätöstä tehnyt. Onko teillä, ja voiko sillä myös - hmmm.. blogata? :)

*) Sis. mainoslinkkejä

Suosikit