Tyrannilandiasta päivää

Muut ovat syömässä pihviä. Minä kasvissosekeittoa. He syövät ostoskeskuksessa, minä syön työpaikkaruokalassa. Sikarit vedellään ja autot huolletaan pojujen kanssa (tämä sopii mulle!). IsoHerra tervehtii aamuisin painottamalla MEN-tavua, ettei vaan jäisi epäselväksi kenelle tervehdys kohdistuu: "HuoMENta!" Separatismi rocks. On sitä jopa omaa kotiakin esitelty pojuille. Totuuden nimissä on myönnettävä, että on minuakin sinne lukuisia kertoja houkuteltu, mutta olen onnistunut välttämään moisen tragedian.

Nyt he ovat tehneet päätöksen meidän "tiimitakista" ja minun pitäisi vain kertoa kokoni - jos siis aion sitä varmasti pitää. Takin materiaali on jotain hellvetin uutta ja hienoo fleesee. H.N. villitsi äsken: "Voi että, kun sitä saisi firman väreissä!" A-R-M-O-A, pliiiiis!

Pojut saivat luettavaksi Tosi Isojen Herrojen WorkShop raportin ja voi sitä loputonta "Uuuu:n ja aaaa:n" määrää. En käsitä miten joku voi innostua ihan tolkuttomasti jostain "raportista", joka oli a) väärin päivätty ja b) sitten siinä oli niitä jo enemmän säännöiksi kuin poikkeuksiksi muotoutuneita kirjoitusvirheitä. Kun minä sain ko. paperinipun luettavakseni - pojujen jälkeen of course - totesin faktat, kunnes Heppa ponkaisi katsomaan ja sanoi, että "Minä en ainakaan löytänyt siitä mitään korjattavaa." Hei ihan tosi!

Pojut saivat juuri uuden luottamustehtävän. Heidän pitää äkkiä lukea eräs toinen, vähintäänkin yhtä mielenkiintoinen raportti. "Älkää kyttäilkö niitä pisteitä ja pilkkuja, vaan nouskaa helikopteriin! Sillä asenteella perkele." Kireä katse minun suuntaan. Pojut eivät kuitenkaan tunnu saavan kaikista IsoH:n aivoituksista kiinni. Selitys kuuluu "Tässä on yksinkertasesti nippu vittu henkilöitä tekemässä töitä, ei siihen mitään ihmeen henkilöstön kehittämistä tarvita?" Joo ei silloin ainakaan mitään kehittämistä. Sehän on niin, notta "Jos buranaa löytyy laatikosta, niin me ei mitään työterveyshuoltoa kaivata." PISTE.

Suosikit