Päättömät terveiset & otoksia äitin Papuista



Moi!

Tänään työskentelin etänä. Hakkasin konetta iltapäivään saakka ihan kreisinä, sitten työkaverin kanssa keskustellessani puhelimessa tyhjensin astianpesukoneen. Ennen lasten hakua päiväkodista raivailin olkkaria ja viikkasin vaatteet kaappiin. Eii, kyseessä ei ollut mikään vapaapäivä, vaan sain todellakin töitä tehtyä tehokkaasti ja tarpeeksi, koska minulla on rauha niitä tehdä, jolloin jäi aikaa myös kotihommille, joita ei arki-iltana yksinkertaisesti jaksa tehdä. Ihana aloittaa viikonloppu jo hiukan siihen orientoituneena eikä ihan rättipoikkina!

Halusin laittaa muutaman kuvan tämän hetkisestä yhdestä suosikkicombosta. Sekä ylä- että alaosa sattuvat olemaan Papua. Harakanpesä Shopista pääsiäisen aikaan saamani Retki-collari on niin ihku, että olen pitänyt sitä enkat - siis superisti. Viikon verran olen omistanut Kenno-hameen ja about viikon verran olen sitä pitänyt. Laitan sen koneeseen tänä viikonloppuna, I promise.


Päättömät terveiset, kiitos kesälomalaiselle kuvaajalle

Itselläni on hameesta S-koko, joka on minulle juuri sopiva. Pituutta on sen vajaat 165 cm, niin hamekin on skidisti minimittainen, mutta sitä saa tarpeen mukaan vetäistyä lähelle polvimittaa. Hame on niin hauska sen taskuineen, joita voi roikottaa ulkopuolella tai konservatiivisesti - kuten mulla - pitää ne taskuina. Eskarilaisen - korjaan kesälomalaisen Kenno-hame on nähtävissä mm. täällä
 
Esikoiselle ostin viime viikolla Lätäkkö-topin (kuvia vilahteli jo instassa) ja tuolloin varasin itselleni samanlaisen, joita näyttää nyt olevan tulleen kaupalle. Matsku on miellyttävää, pehmoista, mukavantuntuista ja tulee taatusti olemaan niitä kesän pidetyimpiä artikkeleja.




P.S. Muistakaahan huomenna lauantaina 30.5. Kansallinen katuliitupäivä ja piirtäkää ihan hitokseen! #katuliitupaiva




Suosikit