Washi, washi!

Kukapa ei olisi kuullut MT:stä tai siis Washista, no okei ihan suomeksi teipistä? Menin Teippitarha.fi kauppaan ihailemaan heidän valikoimaansa, ja selvisi, että blogimaininnasta saa kiitokseksi postarit! Whaaat? Kyllä kiitos!

Latasinkin ostoskorin jo täyteen aivan ihania teippejä, joilla aion koristella - en vielä tiedä mitä.


Siis voivatko olla herttaisempia! Olen keksinyt jo vaikka mitä käyttöä näille. Näitä voi laittaa tietenkin paketteihin, vessan kaakeleihin (olen käyttänyt jo mustaa kontaktimuovia ja nyt aion jatkojalostaa näistä kaakeleista kerrassaan hurmaavat näillä teipeillä) ja pinnasängyn puolat saattavat saada koristuksia (jospa vauva sitten alkaisi viihtyä siellä), ja keittiöön jotain ihanaa, ja tyttöjen huoneeseen - ihan varmasti. Ja just kun olin vannottanut lähes neljäveetä tiukalla äänensävyllä, että ikkunoihin ei enää liimailla tarroja, niin nyt äiti tekee juuri päinvastoin. Ihan on johdonmukainen tää mun kasvatusmetodi. Lapsen puolustukseksi on sanottava, että annoin luvan joulun alla liimata tonttutarroja ikkunaan, kun mielestäni tsekkasin, että irtoavat (what was I thinking??). Kuvitelkaa vasta TÄNÄÄN (häpeä!) puhaltelin föönillä kuumaa ilmaa tarroihin ja sain ne helposti irti (ilmainen vinkki). Tätä hermojen kiristelyä ei näitten teippien kanssa tule, sillä Teippitarhassa luvataan seuraavaa:
Teippi tarttuu hyvin eri materiaaleihin, mutta on todella helppoa saada myös irti jälkeä jättämättä.
Täydellistä!

Voi ei! Olen ihan teippihullu! IHANAA! Ei voi mitään, mutta nämä vaan on. Olen hypistellyt teippejä jo kauan, mutta niitä on myyty isoissa seteissä ja joku 15 euroa teippipaketista on tuntunut kalliilta. Nythän se on eri asia, kun ostaa teippirullan kerrallaan (ostoskorissa on nyt about 25 rullaa - täytynee rajata.) En vaan tiedä miten onnistun poistamaan yhtään teippirullaa ostoskorista! Apua!

Suosikit